Únor 2012

Obrazem: Stojanový jízdní řád v roce 1998

29. února 2012 v 13:30 Historie DPKV
Vzhled zastávkového jízdního řádu z roku 1998 ( několik měsíců před změnou vzhledu zastávkových jízdních řádů ). Všechny jízdní řády obsahovaly logo MHD a fotografii v té době nového autobusu Ikarus 412.
* - Jízdní řády z roku 1993,1994,1996 a 1998 budeme postupně doplňovat.

Stojanové jízdní řády roku 1999

29. února 2012 v 13:23 Historie DPKV
Do roku 2000 se používal zcela odlišný design jízdních řádů ( tento se používal od roku 1998 do roku 2000 ). V roce 1998 se začal používat v MHD tzv. Letní Provoz později Prázdninový Provoz. Jiízdní řády z roku 1999 budeme postupně doplňovat.

Stojanové jízdní řády roku 2001

29. února 2012 v 13:11 Historie DPKV
Pro malou ukázku malý přehled stojanových jízdních řádů linek městské hromadné dopravy v Karlových Varech v roce 2001.

Serial: Minulost DP Karlovy Vary ( 3. Díl )

29. února 2012 v 12:58 Historie DPKV
Druhá část historie Dopravního Podniku v Karlových Varech roku 1996. Třetí díl našeho serialu nás zavede na linky MHD číslo 11 až 19.
Linka číslo 11 byla určena hlavně pro turisty kteří v hjojném počtu jezdily do Karlových Varů. V roce 1996 nebylo tak kvalitní autobusové spojení z hlavním městem. Jedenáctka jezdila přes Elitku, Tržnice dále přes Vyhlídku až na Divadelní náměstí.

DPKV Mod 2.2

19. února 2012 v 21:53 Games

Zatím bohužel malá ukázka co přinese plná verze modifikace DPKV 2.2 do hry Mafia: Lost Heaven. Mezi novínkami je nový model nízkopodlažního modelu Man nebo Iveco Citelis ve dvou verzích. Tato verze modu byla uvolněna pro naše registrované členy na facebboku už v listopadu minulého roku. Upozornění: aktualizace vyžaduje původní verzi 2.0.
Aktualizace Modu DPKV 2.2:
Modifikace DPKV Mod 2.0:


Historické plánky MHD v Karlových Varech

18. února 2012 v 23:32 Historie DPKV
Tři historické plánky městské hromadné dopravy v Karlových Varech. První je z roku 1959, druhž z roku 1974 a třetí plánek je z roku 1993.

Serial: Minulost DP Karlovy Vary ( 2. Díl )

18. února 2012 v 22:30 Historie DPKV
Náš serial historie Dopravního Podniku v Karlových Varech pokračuje dnešním druhým dílem ve kterém se podíváme tentokrát do roku 1996. Dopravní podnik v roce 1996 fungoval pod hlavičkou ČSAD s provozováním MHD v Karlových Varech přitom v této době již společnost nemá již s ČSAD nic společného, Rok 1996 budeme rozebírat ve dvou dílech. Dnes se podíváme na linky MHD číslo 1 až 10. V roce 1996 podnik provozoval 18 denních linek ( 1-6, 8 - 19 ) a jednu noční linky číslo 0.
Linka číslo 1 byla páteřní linkou, začínala ve Dvorech a pokračovala přes Rybáře přes Tržnici na Lidickou.

Wikipedia jízdenek MHD Karlovy Vary

18. února 2012 v 21:43 Historie DPKV
Wikipedia Jízdenek MHD Karlovy Vary
Nepřestupní jízdenka 3 ,- kč

Repaint: DPKV Man NL202

18. února 2012 v 19:55 Games

Rapaint Dopravního Podniku Karlovy Vary pro nízkopodlažní model autobusu Man NL 202 do autobusového simulatoru OMSI: Omnibus Simulator.

Update 1.0.1

18. února 2012 v 19:54 Games
Dvě malé opravy pro mapu Karlových Varů 1.0 full ( není určeno pro pay verzi ) do autobusového simulatoru OMSI: Omnibus Simulator. První balíček obsahuje opravené některé objekty a druhý balíček obsahuje upravenou mapu. Soubory stačí pouze přepsat.
Fix pro objekty:

Do deseti let budeme jezdit metrem!

18. února 2012 v 19:52 | zitvary.cz |  Media servis
Díky novému vrtkavému systému Krtek-Merkel-III se podařilo nejen nenápadně vytunelovat nový euroval, ale hlavně nakrtkovat většinu peněz do nového německého projektu Carlsbader U-Bahn! V druhém nejrozšířenějším karlovarském jazyce to neznamená nic jiného, než že v Karlových Varech budeme míti Metro. A to ne ledajaké, ale rovnou dvě linky.
První linka, zvaná "linka Eins (E)" na mapce značená modrou barvou, povede z podhoubí Doubí přes Dvory, Rybáře, Horní nádraží, Tržnici (zde bude centrální přestupní bod - něco jako pražský Můstek nebo brněnský… pardon, tam mají tak akorát centrální falus…) a Drahovice do Dalovic, kde bude prozatím ukončena. Druhá linka zvaná "linka Zwei (Z)", na mapce značená barvou rudou, povede z rokle Staré Role přes Rybáře, kde se u koupaliště Rolava poprvé protne s linkou Eins, dále pokračuje směr Tuhnice, Dolní nádraží, Tržnice, následně zamíří podél potůčku teplá směrem ke Grandhotelu Pupp. Zde ale nekončí, naopak, velkým překvapením je pokračování linky Zwei až do Olšových Vrat, přesněji na Letiště Karlovy Vary.
O finálních místech pro stanice mají platní obyvatelé Carlsbadu možnost hlasovat do konce měsíce listopadu. Ovšem tato hlasování musí proběhnout pouze za zavřenými dveřmi.
Díky opravdu velkému přísunu německých Marek po Novém roce se započne s ražbou tunelů Blanke Eins a Blanke Zwei hned první pracovní den v roce 2012. Oba tunely se budou razit ráz naráz z obou konců proti sobě, navíc však dojde k budování všech stanic Metra aby v okamžiku, kdy Blanken dorazí na místo určení byly tyto již připraveny k provozu. V příštím desetiletí tak očekávejme rozptylové podmínky srovnatelné například s Ostravou.

Horní nádraží roku 1948

18. února 2012 v 19:50 Obrazem
Schéma pro milovníky historické dráhy v Karlových Varech, schéme zobrazuje Horní nádraží v roce 1948.

Serial: Minulost DP Karlovy Vary ( 1. Díl )

4. února 2012 v 11:32 Historie DPKV
Dnešním dnem zahajujeme nový serial, který nás zavede do historie městské hromadné dopravy v Karlových Varech. V dnešním díle se podíváme do roku 2001. V tomto roce Dopravní Podnik zahájil provoz webových stránek pro účely MHD a služeb.